torsdag 24 september 2009

Hissgardin levererad o nya saker...




Gokväll i stugorna!
Igår var Ulrika och jag och levererade den ena hissgardinen Marie beställt.
Bara att komma till Maries(och SvenEriks) underbara hem är en upplevelse, det är sååå underbart gulligt och inspirerande(vi hade såå många ideer med oss hem...)
Det var meningen gardinen skulle sitta i sovrummet men den "hamnade" i köket, den är ju sååå vacker med sin fina spets och fina monogram så den ska bara vara där man är ofta och kan njuta av den!!Bilden jag tog är inte den bästa men ska ta fler när vi kommer dit nästa gång, men ni ser ju lite hur ljuvligt de har...
Några nya saker har kommit in på Verkstan till helgen, ett läckert hörnbord och en docksöt byrå bl a och så den lilla ställningen att hänga handdukar, badlakan eller överkast på.
Du är så Välkommen på söndag till oss mellan 12 och 16.
Ha det riktigt gott nu
Kram från oss på Verkstan

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för det fina du skrev. Ja, visst är det underbart när ens föräldrar får vara pigga och krya. O vad gott med en ridtur - älskar hästar men har aldrig suttit på en hästrygg - mer än en ponny då :o) när jag var barn....men förstår att det är nåt alldeles speciellt - rogivande och en "må-bra-grej".
    Lycka till imorgon nu när ni ska ha öppet i verkstan - önskar jag hade bott närmare för då hade jag alldeles säkert kommit jag med:o)

    Allt gott och på återhörande!
    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Hej kära du!

    Du har en sak att hämta i min blogg!
    Välkommen!

    Kram

    SvaraRadera