söndag 27 september 2009

Mina älskade djur...



Sent är det men jag känner för att skriva några rader..och då gör jag det.
Nu är mormor hemma igen och jag vet att hon "laddat batterierna" här hos oss och det känns härligt!! Hon älskar ju våra katter(dom är sååå bortskämda när hon varit här några dagar men det bjuder vi på...)Så mysigt med när hon var med till stallet, hon hjälpte till så gott hon kunde med mina sysslor där..underbart!När vi var ut i hagen och hälsade på gick Mjölnir och Aron ihop(Mjölnir är vit och Aron nästan svart), hon skrattade så gott o sa, titta här kommer ju Black and white, sen delade hon glatt ut godis till dem, kanske bra att hästarna inte bor hemma hos oss...hur hade det sett ut då efter några dagar med en "djurtokig" mormor....??
Är sååå stolt över att hon, härliga "mormor" kom till oss igen, tuff kvinna som blir 85 nu i december kastar sig på flyget och orkar med vårt tempo och är så "med på allt"...det är inte bara vi 2benta som saknar henne här nu, de 4benta små rackarna har lagt sig till med lite "fasoner" ....men bra har dom mått!!!
Imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter...spännande!
Ha det så gott och sköt om Er
Kram
Ewa

1 kommentar:

  1. Vad härligt att ni haft några dagars "mys" ihop. Hon ser verkligen ut att trivas när hon får pyssla om Mjölnir :). Här hemma har vi avslutat fotbollssäsongen för i år, pust...nu kan jag komma till er på Verkstan igen på Söndagarna. Det lugnet och harmonin som råder där är verkligen en lisa för själen. Ha det gott gumman. Kram

    SvaraRadera