tisdag 29 september 2009

JÄTTEGLAD och ÖVERRASKAD!!!

Gissa om jag blev såå överraskad och glad igår när jag såg att jag fått en AWARD av bloggvännen www.myprecioushome.blogspot.com!!
Jag är ju såå ny i denna bloggvärld och känner mig verkligen som en ny glad amatör...
Nu ska jag berätta 10 sanningar om mig:

1. Jag känner mig så lyckligt lottad som har en underbar sambo, B som jag hållit ihop med i 32 år, driver företag ihop med sen snart 22 år och jobbar då mycket tillsammans, sen har vi samma intressen, bl a islandshästar och att leta gamla grejer...ja med andra ord gör vi MYCKE tillsammans och har KUL ihop än!!

2.Jag är otroligt STOLT över vår underbara dotter Emma, ett riktigt SOLSKEN, pluggar till lärare, jobbar och ger "järnet" i alla lägen, alltid så positiv och ambitiös och "hittar ofta på" roliga ideer till mamma...

3.Jag mår så bra när jag hinner ta min morgonpromenad, vilket väder det än är...mår jag sååå bra efteråt

4.Jag är IMPULSIV och har ibland lite dåligt tålamod, men jobbar på den biten...

5.Älskar våra djur, perserpojkarna Mascot, Nalle och Moment(han är Emmas men bor hos oss ibland) och vår underbara islandshäst Mjölnir, han har vi ägt i 11 år och tänk, hela familjen har tävlat honom...på olika nivåer! När jag är med honom laddas mina batterier som ett Duracell...

6.Jag har så länge jag minns älskat inredning i vitt och pastell(mest rosa), änglar och rosor

7.Jag är TOTALT OTEKNISK, märks ju på bloggen ibland,hihi. Kan knappt spela in nåt från TV, än mindre spela upp det...tur jag inte är nån stor TV tittare!!

8.Bryr mej mer om andra än om hur jag själv mår, men jag har blivit lite bättre på att "vårda mej själv"

9.Jag har mycket ideer men har svårt att tro på mej själv och att jag ska klara det

10.Är STOLT över att jag startat Kuriosaverkstan och att jag vågat börja blogga...hälften vågat, hälften vunnet!!

Nu vill jag skicka denna AWARD vidare till 3 bloggare som inspirerar och gör min dag glad:

Ninni med bloggen Mormorelsie
Anna Lena med bloggen Madame Nyberg
Mari med bloggen Nordingarden

Ha det riktigt gott allihop och sköt om Er
Kram
Ewa

2 kommentarer:

  1. Tusen tack snälla du för denna, så smickrande att du valde mej bland tre andra! Kul att läsa om dig också, får se om jag visar ngt om mej på min blogg längre fram: ) jag länkar dig omdelbart i af! Varmt välkommen till bloggvärlden, så vackert du bor och vilken goding till katt!!! Mari.

    SvaraRadera
  2. Å va bra då ska jag länka upp dig hos mig.
    ha en trevlig söndag
    ninni

    SvaraRadera