söndag 6 september 2009

September är här...













Hej,

det har blivit dåligt med inlägg på senaste tiden(har ju inte haft bloggen såå länge)...jag har funderat o funderat..på vad då? Jo jag känner att jag ska ha denna blogg som "verkstanblogg" och så gör jag en blogg till där det mer handlar om mej, mitt liv och mina tankar. Tycker ju om att skriva men känner att det blir "lite för mixat" i en blogg.
Så imorgon ska jag starta min andra blogg...men nu ska jag visa några bilder från verkstan idag.

Så många goa trevliga besökare idag och det märks att hösten är på G och vi vill fixa och dona i våra hus, göra det höstmysigt!
Vårt söta skrivbord "flyttade" idag till en liten gullig tös på 5-6 år(ungefär),hon skulle få sitt rum i vitt och blev såå lycklig över skrivbordet, härligt men lite vemodigt för jag gillade verkligen det....blir ofta "lite kär" i saker och har svårt o skiljas från det.

Så mysigt nu att använda vad naturen bjuder av löv och fina bär att dekorera med och så bara älskar jag ju att tända ljus!

Nu ska jag ta en kopp the o ta mej en funderare på vad den nya bloggen ska heta...
Ha det mysigt så hörs vi snart igen
Kram
Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar