fredag 21 augusti 2009

Lite nya bilder och en "åtgärdad hand"






Fredagkväll och det regnar lite lätt, mörkret har kommit och här myser vi med levande ljus och lite småplock, tycker det är mysigt när det blir lite mörkt om kvällen, känns lättare att "bara vara" då...

Igår tog handkirurgen en titt på handen o det konstaterades att jag har artros i tumleden, så det blev en spruta i den. Hade sååå ont efteråt o hela kvällen men idag känns det mycke bättre o nu ska handen vila några dagar sen ska vi (handen och jag) börja belasta o greja lite mer o mer o vad det ska bli skönt, har så mycke jag vill sätta händerna i...alla härliga bloggare inspirerar ju såååå!!!

Ulrika och jag har tagit fram lite nytt till söndagen i verkstan( Ulrika bubbade o bar), bl a ett läckert soffbord o lite småsaker, så "hittade jag" lite extra saker till kannan o tvättfatet (i förra inlägget) så jag tar med en bild på det nu

Imorgon ska kompis Karin och jag ta en tur till Gävle och Valbo, besöka mysiga butiker, shoppa och fika gott, mys pys! På kvällen ska våra familjer äta kräftor ihop(hoppas nån vill skala åt mej?) Det blir nog en underbar lördag

Ha nu en mysig helg
Kram
Ewa

1 kommentar:

  1. Hej
    Tack för titten,hoppas ni hittar mycke fint på er lilla runda,vilket jag tror att ni gör ,dom har så mycke fint dom där brudarna,trevligt med kräftskiva.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera