måndag 10 augusti 2009

Lite smått o gott från verkstan en måndag






Hej,


idag har jag varit riktigt rastlös, har såå mycke ideer och inspiration men tyvärr måste min hand vila.....tummen och pekfingret värker, längtar bara till handkirurgen(konstigt, hur kan man längta till doktorn??)Ska bli så skönt och få en diagnos och HJÄLP...jag är ju inte van att bara vara(kanske är nån mening med det, men det är tufft för mej)..nej nu ska jag inte gnälla mer....visar några bilder på grejer som finns på verkstan nu istället.


Det är så kul, i söndags hade Tina ett loppisbord ute o sålde en hel del och idag ringde en tjej och bokade bord till söndagen, jättekul!


Imorgon ska sambon och jag åka till Gävle o gå ut och äta med vår underbara dotter Emma, längtar att få "tjattra" med henne...hon började sin sista termin på lärarhögskolan idag ...så jobbar hon ju en del på CM mode med, så där är det fullt ös!!


Naturligtvis ska vi göra ett besök(och shoppa ) på vår favoritbutik, Madame Nyberg i Valbo, det är alltid lika härligt o komma dit o träffa Anna Lena, alltid lika glad o positiv, lovar o berätta vad vi hittade där sen!


Ha det gott o sköt om Er


Ewa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar