söndag 16 augusti 2009

små ting på verkstan och underbara pelargoner















Ännu en söndag med många goa besökare i verkstan, flera nya men även många som varit och kikat och handlat kom idag trots riktigt "höstväder", fy va de blåste...kunde bara ha stora tunga saker ute på loppisbordet!




Får nästan lite separationsångest från en del saker när de hittar nya ägare, kan fästa mig så otroligt vid vissa saker men jag måste vänja mig...o så är det ju så kul när någon hittar precis den saken de letat efter!Har lite svårt och få bilderna där jag vill i inläggen men jag får prova mig fram, övning ger färdighet sägs det... Tar med några bilder på "små saker" idag och så måste jag ta med en bild på mina hängpelargoner som jag köpte som sticklingar i våras på Hedvigs blommor i Gävle, de blommar så vackert och har hur mycke knopp som helst som väntar på att få slå ut, jag njuter varje dag av de underbara blommorna!




Imorgon börjar en ny härlig vecka, ta vara på den! Själv ser jag fram emot att handkirurgen tar hand om min hand så det blir nån ordning på den...




Ha det riktigt gott




Kram




Ewa

1 kommentar:

  1. Tack för titten,ja visst är det kul när man kan åka i väg med sina döttrar,jaha du har också en dotter som heter Emma, kul!!
    kul med blogg för dig, den var mycke fint du visar.
    kram
    ninni

    SvaraRadera